ND  FAST

зважене рішення для автомагістралей
та парків електро­транспорту

Модельний рядEVC ND FAST

Tesla SuperchargerTesla
CHAdeMO 3.0CHAdeMO 3.0
CCS Combo Type 2 (62196-2)CCS 2
GBT / DC (20234.3)GBT / DC

ND FAST 500

Зарядні пристрої EVC ND FAST 500 можуть додати 200 км запасу ходу всього за 10 хвилин, а також швидко зарядити два транспортні засоби з потужними акумуляторними системами одночасно менш ніж за 20 хвилин.

Потужність
240 – 500 kW
Габарити (В х Ш х Г)
2030 x 670 x 467 мм
Вага
300 + 140 kg
CCS Combo Type 1 (J1772 )CCS 1
CCS Combo Type 2 (62196-2)CCS 2
CHAdeMOCHAdeMO
GBT / DC (20234.3)GBT / DC

ND FAST 240

Зарядні пристрої EVC ND FAST 240 можуть забезпечити повний заряд батареї двох автомобілів одночасно, поки водії відпочивають, роблять покупки або приймають їжу.

Потужність
120 – 240 kW
Габарити (В х Ш х Г)
2068 x 812 x 585 мм
Вага
320 kg
Type 2 ( Mennekes, 62196-2)Type 2
CCS Combo Type 2 (62196-2)CCS 2
GBT / AC (20234.2)GBT / AC
GBT / DC (20234.3)GBT / DC
CHAdeMOCHAdeMO

ND FAST 100

Молодша модель серії дозволить водіям не надсучасних електромобілів відчувати себе впевнено на міжміських трасах. Станція сумісна з усіма роз'ємами минулих поколінь та здатна заряджати як постійним, так і змінним струмом.

Потужність
40 – 102 kW
Габарити (В х Ш х Г)
2030 x 670 x 467 мм
Вага
280 kg

Технічні характеристики

  ND FAST 500 ND FAST 240 ND FAST 100
Електричні
Максимальна вихідна потужність DC 240-500 кВт 120-240 кВт 40-80 кВт
Максимальна вихідна потужність АC 22 кВт 22 кВт
Підключення до електромережі 3P + N + PE (400 В AC ± 10%; 50 Гц або 60 Гц)
Ефективність 96% (пік)
3 DC-підключення на вибір CCS-1, CCS-2, GB/T DC, CHAdeMO
1 AC-підключення на вибір Тype-2, GB/T AC Тype-2, GB/T AC
Система заземлення IT, TT, TN-S, TN-C-S
Максимальна вихідна напруга DC 50 — 1000 В
Максимальний вихідний струм DC CCS-1, CCS-2 — 400 A, CCS-1, CCS-2, GB/T — 250 A, CHAdeMO — 200 A
Вимірювання електроенергії Вбудований MID Meter Eichrecht / PTB сумісний
Електромагнітна сумісність EN 61000-6-3:2007; кондуктивні перешкоди, клас A(B); електромагнітне випромінювання, клас A(B)
 Кдіматичний захист  Вбудований клімат-контроль, система антіконденсат
Вбудований захист Перевищення струму, перенапруга, знижена напруга, замикання на землю, виток постійного струму
Максимальна кількість авто, що заряджаються одночасно 3 DC 4 DC + 1 AC 1 DC + 1 AC
Довжина кабелів на вибір 3.9 м / 5.0 м / 6.0 м / 8.0 м
Гарантія 24  місяці, можливе продовження *
Інтерфейсні
Комунікаційний інтерфейс WiFi / 3G / LTE / Ethernet, Modbus / M-Bus, порт USB
Протокол зв'язку з системами керування OCPP 1.6/2.0 та OPC-UA
Інтерфейс користувача Ємнісний антивандальний дисплей 10,1" або 21"; TFT LCD (IK8), сенсорне управління, багатомовний інтерфейс
Авторизація APP / RFID / NFC / Mifare / HID тощо
Програмне забезпечення Дистанційне оновлення через веб-портал «NDGRID»
Механічні
Вага (нетто) 300 + 140 кг 320 кг 280 кг
Розмір В x Ш x Г 2030 x 670 x 467 мм 2068 x 812 x 585 мм 2030 x 670 x 467 мм
Матеріал на вибір Оцинкований метал або жаростійка нержавіюча сталь
Зовнішній вплив
Клас IP IP54
Вологість 5% — 95%, без конденсації
Робоча температура -35 °С — +55 °С

* За умови проведення регулярного сервісного обслуговування компанією ND

Розумний розподіл потужності — ефективна експлуатація

Однією з корисних властивостей станцій серії EVC ND FAST є здатність "розумно" розподіляти наявну потужність між усіма під'єднаними транстпортними засобами.

Моделі серії EVC ND FAST можуть здійснювати одночасну швидкісну зарядку постійним струмом від 1 до 3 електромобілів та 1 повільну зарядку змінним струмом. При цьому розподіл наявної потужності відбувається автоматично за допомогою вбудованих алгоритмів, які в режимі реального часу направляють вхідну енергію зарядної станції пропорційно потужностям активних роз'ємів.

Опція одночасної зарядки декількох авто забезпечує максимальну ефективність використання енергоресурсів в умовах, коли ринок наповнений електрокарами різних поколінь та потужностей. В той же час швидкість та потужність зарядних станцій серії EVC ND FAST дозволяє ефективно обслуговувати постійно зростаючу кількість електромобілв з великими акумуляторними батареями.

Зарядка високою напругою — стратегія майбутнього

Так само, як потужність двигуна у авто з ДВЗ, основним параметром електроилбіля є потужність акумулятора. Від цього показника залежать запас ходу та час зарядки. І це — головні питання для кожного водія. А в більш глобальному вимірі саме вони визначають, як швидко електротранспорт стане масовим явищем.

Зовсім трошки теоретичної фізики (це необхідно, щоб зрозуміти суть проблеми та напрямки її вирішення).
Потужність — це фізична величина, яка напряму залежить від сили струму та напруги.
Отже, все просто: збільшуємо силу струму та/або напругу, потужність зростає.

В теорії все так. А на практиці виникають побічні ефекти. Збільшення струму потребує використання потужних і важких кабелів з товстою ізоляцією. Їхні вага та габарити стають справжньою експлуатаційною проблемою. Крім того, високовольтний кабель виділяє велику кількість тепла, що може призвести до перегріву батареї та кабеля. Ці фактори зводить на нівець доцільність такого напрямку вирішення проблеми.

Більш технічно зваженим виглядає варінт збільшення робочої напруги. Більшість електрокарів минулих поколінь має напругу 400 V. Якщо подвоїти цей показник (довести його до 800 V), можна приблизно в 2 рази збільшити потужність або в 2 рази зменшити габарити акумуляторної батареї. На даний час саме таким шляхом їдуть провідні виробники електротранспорту.

Високовольтні батареї вже розроблені та встановлюються на преміальних моделях. Очікується, що в наступні 5 років 800-вольтова архітектура стане стандартом для більшості електромобілів.

Зарядні станції серії EVC ND FAST разраховані на напругу до 1000 V. А це означає, що EVC ND FAST можуть ефективно обслуговувати електротранспорт як теперішніх, так і наступних поколінь.

Ключові особливості зарядних станцій серії EVC ND FAST

  • Широкий діапазон вихідної напруги від 150 до 1000 V постійного струму для підтримки електромобілів сьогоднішнього та наступного поколінь.
  • Технологія динамічного розподілу живлення постійного струму для підвищення ефективності.
  • Вбудована система охолодження для безпечного використання.
  • Невелика площа зарядного пристрою для компактного разміщення.
  • Підключення до стандартної мережі змінного струму 400 V для швидкого вводу в експлуатацію.
  • Кілька варіантів налаштування: кольорове світлодіодне підсвічування, колір станції, платіжні термінали.

Приклади індивідуального брендування EVC ND FAST

Для надпотужних електрозарядних станцій серії EVC ND FAST ми пропонуємо стриману гаму кольорів. Ви завжди можете обрати будь-який колір з лінійки або замовити індивідуальне брендування (вибір кольорів з палітри RAL).

RAL 7043
RAL 6036
RAL 5013
RAL 1004
RAL 9018

Передача кольорів залежить від персональних налаштувань монітора користувача. Через це кольори моделей на моніторі можуть відрізнятись від реальних.

Рекомендації з розміщення

  • Автомагістралі
  • Логістичні хаби
  • Парки громадського транспорту
  • Індустріальні парки

Додаткові можливості

Smart Charging Технологія "розумного" автоматичного розподілу доступної потужності між об'єктами мережі

Smart Charging або Smart to Charge — інтелектуальна функція в "розумних" зарядних станціях. Її призначення — балансування навантаження та ефективний розподіл енергії між зарядними станціями в рамках одного електрозарядного комплексу або однієї мережі.

Потужність мережі завжди обмежена. Зарядні станції мережі можуть знаходитись в двох станах — активному або пасивному. Активною є станція, до якої під'єднано електротранспорт. Інтелектуальна електроніка в режимі реального часу розподіляє доступну потужність мережі між всіма активними зарядними станціями.

Класична схема балансування навантаження розподіляє доступну потужність мережі пропорційно по усім активним зарядним станціям. Ця функція є незамінною для електрозарядних комплексів, які налічують дві та більше зарядних станцій в одному місці.

Plug and Charge "Підключись та Заряджай" — найбезпечніший та найпростіший спосіб зарядки електромобілів

Для здійснення електрозарядки кожен електромобіль має бути пов'язаним з платіжним аккаунтом, який може бути сімейним, корпоративним, приватним, навіть, належати іншій особі. Під час зарядки багато персональної інформації, такої як відомості про аккаунт та транспорний засіб, минулі транзакції, дані для виставлення рахунків тощо, передається по віртуальній мережі. Вкрай віжливо убезпечити такого роду інформацію від несанкціонованого доступу третіх осіб. Саме цим займається інтелектуальна система Plug and Charge ("Підключись та Заряджай").

Для забезпечення безпеки зв'язку та захисту персональних даних застовуються одразу декілька криптографічних інструментів. Після встановлення зв'язку між автомобілем та зарядною станцією все подальше "спілкування" між ними проходить виключно по шифрованих каналах. Це гарантує достовірність та конфединційність отриманої та переданої інформації.

Все, що потрібно зробити клієнтові, — це підключити зарядний кабель авто, і воно почне заряджатися. Єдине, про що потрібно подбати заздалегідь, — це гроші на рахунку.